Klikkaa, kun tarvitset teknistä tukea tai huoltoa! Service Desk Canon-huolto Etätuki

Avoimet työpaikat Service Desk -asiantuntija

Avoimet työpaikat: Service Desk -asiantuntija

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkentän osana Service Desk -tiimiämme, joka palvelee asiakkaitamme puhelinpalvelun tai sähköisten palvelukanavien kautta. Erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen on meille kunnia-asia, ja Service Desk -asiantuntijana tehtäväsi on huolehtia omalta osaltasi palvelun laadun ja vasteaikojen toteutumisesta. Vauhdikkaasti kasvavana yrityksenä tarjoamme sinulle erinomaisen kasvun ja kehittymisen ympäristön sekä mahdollisuuksia edetä urallasi vaativampiin tehtäviin. Työ on arkisin tehtävää toimistotyötä.

Viihdyt nopeatempoisessa, vaihtelevassa moniasiakasympäristössä. Olet oma-aloitteinen ja vastuuntuntoinen työntekijä, joka voi olla uransa alkutaipaleella tai jo kokeneempi IT-alan osaaja. Arvostamme oma-aloitteisuutta ja itsenäistä otetta työntekoon. Saat avuksesi erinomaisen tiimin ja nimetyn perehdyttäjän, jotka esihenkilösi lisäksi tukevat oppimistasi erityisesti työsuhteen alussa. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin ja työkalumme ovat alan parhaita. Saat meillä käyttöösi kattavan työterveyshuollon ja monipuolisen henkilöstöetuohjelman.

Tehtäväsi ovat:

  • Vastaat asiakkaiden yhteydenottoihin puhelimitse ja sähköisten palvelukanavien kautta

  • Huolehdit omasta työjonostasi esihenkilön ja tiimin tuella

  • Toimit yhteistyössä muiden asiantuntijoiden kuten lähituen kanssa

  • Haluat oppia jatkuvasti lisää ja parantaa käytäntöjä

  • Kun opit riittävästi, saatat myös aikatauluttaa palvelupyyntöjä muille asiantuntijoille.

Odotamme sinulta:

  • Asiakaspalvelutaitoja, asiakkaan ymmärrystä sekä kykyä kohdata asiakkaita

  • Halua auttaa asiakasta ja kehittää asiakkaan toimintaa

  • Oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta

  • Kiinnostusta kehittyä uralla ja oppia uutta

  • Vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja

  • Organisointi- ja priorisointitaitoja

  • Paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyä

  • Teknisten asioiden ymmärtämistä

  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. 

Katsomme eduksi, jos sinulta löytyy:

  • Kokemusta Mac-käyttäjätuesta

  • Kokemusta vastaavasta roolista

  • Ruotsin kielen taitoa.

Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen, ja aloitusajankohdasta sovitaan valittavan henkilön kanssa. Pääasiallinen toimipiste voi olla joko Porvoon- tai Lahden-toimistollamme.

Hae työpaikkaa

Kiinnostuitko? Mahtavaa! Toivomme sinun lähettävän hakemuksesi ansioluetteloineen meille mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 26.3.2023. Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen rekry@printcom.fi

Lisätietoja saat palvelutuotantopäälliköltämme Tommilta. Häntä voit tavoitella numerosta 044 792 2207 to 16.3. klo 13-15 välillä tai to 23.3. klo 13-15 välillä.


Olemme suomalainen, vahvassa kasvussa oleva yksityisomisteinen ICT-palvelutalo. Toimintamme perustuu tiimilähtöiseen työskentelytapaan, jossa tavoitteenamme on toimintamme ja asiakaskokemuksen jatkuva kehittäminen Lean-filosofiaa hyödyntämällä. Liikevaihtomme oli 35 miljoonaa euroa vuonna 2022 ja työllistämme noin 100 ammattilaista. Toimipisteemme ovat Espoossa, Kokkolassa, Kotkassa, Kouvolassa, Lahdessa, Lappeenrannassa, Porvoossa ja Seinäjoella. Tavoitteenamme on kasvattaa liikevaihtomme tulevina vuosina 50 miljoonaan euroon ja työllistää noin 150 ICT-alan asiantuntijaa. Unelmamme on olla Asiakkaidemme halutuin ICT-alan myynti- ja palvelukumppani.

Printcom Facebook Printcom Twitter Printcom LinkedIn