Klikkaa, kun tarvitset teknistä tukea tai huoltoa! Service Desk Canon-huolto Etätuki

henkilö painaa kannettavan tietokoneen näppäimiä sekä pitää matkapuhelinta kädessään

Avoimet työpaikat: Lähituen asiantuntija

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkentän Lähituki-tiimissämme, joka palvelee asiakkaitamme paikan päällä tai sähköisten palvelukanavien kautta. Erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen on meille kunnia-asia. Lähituen asiantuntijana tehtävänäsi on huolehtia omalta osaltasi palvelun laadun ja vasteaikojen toteutumisesta. Vauhdikkaasti kasvavana yrityksenä tarjoamme sinulle erinomaisen kasvun ja kehittymisen ympäristön sekä mahdollisuuksia edetä urallasi vaativampiin tehtäviin.

Viihdyt nopeatempoisessa, vaihtelevassa moniasiakasympäristössä. Olet oma-aloitteinen ja vastuuntuntoinen työntekijä, joka voi olla uransa alkutaipaleella tai jo kokeneempi IT-alan osaaja. Arvostamme itsenäistä otetta työntekoon. Saat avuksesi erinomaisen tiimin ja nimetyn perehdyttäjän, jotka esihenkilösi lisäksi tukevat oppimistasi erityisesti työsuhteen alussa. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin ja työkalumme ovat alan parhaita. Saat meillä käyttöösi kattavan työterveyshuollon ja monipuolisen henkilöstöetuohjelman.

Tehtäviisi kuuluvat

  • Työasemien ja mobiililaitteiden esiasennukset sekä käyttöönotot
  • Asiantuntijana toimiminen asiakashankkeissa
  • Asiakkaiden tukeminen ongelmatilanteissa
  • Huolehtia omasta työjonostasi esihenkilön sekä tiimin tuella
  • Toimia yhteistyössä muiden asiantuntijoiden kanssa
  • Jatkuva oppiminen ja käytäntöjen parantaminen.

Odotamme sinulta

  • Asiakaspalvelutaitoja, asiakkaan ymmärrystä sekä kykyä kohdata asiakkaita
  • Halua auttaa asiakasta ja kehittää asiakkaan toimintaa
  • Oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta
  • Kiinnostusta kehittyä uralla ja oppia uutta
  • Vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • Organisointi- ja priorisointitaitoja
  • Paineensieto- ja ongelmanratkaisukykyä
  • Teknisten asioiden ymmärtämistä
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. 

Katsomme eduksi, jos sinulta löytyy kokemusta

  • Mac-käyttäjätuesta
  • Verkkoympäristöistä
  • Palvelimista
  • Vastaavasta asiakastuen roolista.

 

Tehtävä on vakituinen ja kokopäiväinen. Aloitusajankohdasta sovitaan valittavan henkilön kanssa. Tehtävä on Lappeenrannan-toimipisteessämme.

Hae työpaikkaa

Kiinnostuitko? Mahtavaa! Toivomme sinun lähettävän hakemuksesi ansioluetteloineen meille mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 3.5.2023. Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen rekry@printcom.fi

Lisätietoja saat palvelutuotantopäälliköltämme Tommilta. Häntä voit tavoitella numerosta 044 792 2207 ti 25.4.2023 klo 15–16 välillä tai ti 2.5.2023 klo 13–14 välillä.

Printcom Facebook Printcom Twitter Printcom LinkedIn