Klikkaa, kun tarvitset teknistä tukea tai huoltoa! Service Desk Canon-huolto Etätuki

Järjestelmäasiantuntija Manu Nissinen:

"Parasta työssäni ovat asiakaspalautteet. Niiden avulla pystyn kehittämään itseäni."

"Työtehtäväni Printcomin lähitukitiimissä liittyvät asiakkaiden työasemien, verkkolaitteiden ja palvelimien ylläpitoon. Käytännössä olen se, joka menee ratkomaan paikan päälle ongelmia, jos niitä ei saada etänä ratkaistua", kertoo järjestelmäasiantuntija Manu Nissinen.

Manu tuli Printcomille töihin työharjoittelun kautta.

"Työharjoittelusta jäi kiva fiilis, täällä oli kiva tehdä töitä. Näin Printcomin kehittyvänä yrityksenä, jossa välitettiin myös työntekijöistä."

"Parasta työssäni ovat asiakaspalautteet ja kaikki muukin palaute. Niiden avulla pystyn kehittämään itseäni. Minulle on annettu erilaisia vaativampia tehtäviä, kun olen ilmaissut haluavani kehittää itseäni. Printcomilla on oikeasti mahdollisuus kehittää oma työtä ja tänne on rento tulla töihin."