Kiitos yhteydenotostanne!
Printcomin VIPU-palvelu tarjoaa henkilökohtaista ja ratkaisukeskeistä palvelua kaikkiin pääte- ja oheislaitteisiin sekä yhteisten sovellusten käyttöön liittyvissä ongelmissa. Olipa haaste iso tai pieni, apu on lähellä – yhteydenoton päässä! Enemmistö tukipyynnöistä ratkeaa ripeästi etäyhteydellä, lisäksi Printcomin IT-asiantuntijat ovat tarvittaessa käytettävissä myös paikan päällä. Yhteyttä voi ottaa juuri niin usein kuin haasteita ilmenee: se kaikki sisältyy kiinteään kuukausihintaan.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä vasemmalla puolella olevalla lomakkeella!
VIPU on suunniteltu yrityksille, jotka arvostavat tehokkuutta, tuottavuutta ja toimivia työkaluja. Palvelun tilanneet yritykset saavat työnteon tueksi Printcomin ystävälliset ja osaavat IT-asiantuntijat, joiden tehtävänä on varmistaa päätelaitteiden, oheislaitteiden sekä eri järjestelmien keskeytymätön, sujuva käyttö. VIPU-asiakkaiden palvelupyynnöistä ja niiden koordinoinnista huolehtii Printcom Service Desk. Nopea reagointi ongelmatilanteissa tehostaa työntekoa ja minimoi mahdollisia IT-käyttökatkoksia.
Olipa haaste iso tai pieni, VIPU-käyttäjätukipalvelu ja sitä koordinoiva Printcom Service Desk tarjoaa nopean ratkaisun. Vikaselvitykset, ongelmanratkaisut, päivitykset ja palvelupyynnöt järjestyvät kaikki sen kautta. Joukko asiakaspalvelun ammattilaisia valvoo, korjaa ja koordinoi VIPU:n piirissä olevien päätelaitteiden, verkkojen ja palvelimien toimintaa.
Printcom Service Desk vastaa puheluihin keskimäärin 10 sekunnissa. Noin 80 % ongelmista pystytään ratkaisemaan nopeasti etäyhteydellä. Apua on saatavilla nopeasti ja tehokkaasti – siitä kertoo muun muassa korkea asiakastyytyväisyys tukipyyntöjen jälkeen, 4,65/5.
Vakioitujen päätelaitteiden elinkaaren hallinta on tärkeä osa sujuvaa työskentelyä. Se kasvattaa laitteiden toimintavarmuuden lisäksi myös henkilöstön tyytyväisyyttä: työnteko sujuu, kun käytössä ovat aina omaa tarvetta vastaavat, toimivat laitteet ja sovellukset.
Yrityksillä on velvollisuus panostaa tietoturvaan. Se on huomattavan helppoa Printcomin VIPU-palvelun ja päätelaitekohtaisen virusturvan avulla. Printcomin asiantuntijat huolehtivat tietojen luottamuksellisuudesta, eheydestä sekä käytettävyydestä vuosien kokemuksella ja viimeisimpiä työkaluja hyödyntämällä.
Elinkaaren hallintapalvelut takaavat sen, että laitteet toimivat parhaalla mahdollisella tavalla: käyttöönotto hoituu sujuvasti, käytön aikana ilmenevät ongelmat hoidetaan ripeästi ja vaihto uuteen laitteeseen on saumatonta. Ajantasaiseen tietoturvaan kuuluvat laitesuojauksen lisäksi mm. ohjelmistopäivitykset sekä kolmannen osapuolen sovellusten päivitykset. Siten työskentely on turvallista etätöissä vaikkapa junassa tai kahvilassa.
Yksi VIPU-palvelun keskeisimmistä ominaisuuksista on tärkeän datan varmistaminen turvallisesti sekä tehokkaasti etävarmistuksella. Näin huolehditaan, ettei olennainen tieto katoa missään tilanteessa.
Tärkeä data pysyy tallessa esimerkiksi tietokoneen rikkoutuessa, kiintolevyn kadotessa tai esimerkiksi inhimillisistä erehdyksistä huolimatta. Varmistus voi säästää jopa satoja tunteja työtä, kun vaikkapa hävinnyt tiedosto pystytään palauttamaan eikä urakkaa tarvitse aloittaa uudestaan.
VIPU-asiakkaiden tärkeä data on varmassa tallessa, Printcomin asiantuntijoiden valvonnassa ja nopeasti palautettavissa.
Microsoft 365-palvelut – kuten Word, Excel, PowerPoint, Outlook tai Teams – mahdollistavat paljon, mutta osataanko niitä käyttää oikein? PCOM 365 -palvelu parantaa tehokkuutta, lisää tietoturvaa sekä takaa henkilöstölle keskeytymättömän M365-palvelujen käytön.
PCOM 365 sisältää Microsoft 365 -lisenssin lisäksi käyttäjätuen sekä hallintapalvelun kiinteään kuukausihintaan: lisenssien hankinnan, hallinnan ja ylläpidon ulkoistamisen Printcomille sekä henkilökohtaisen tuen ja neuvonnan M365-sovellusten käyttöön yrityksen työntekijöille. PCOM 365 mahdollistaa myös yksittäisten sähköpostien salaamisen, viestien eteenpäin lähettämisen estämisen sekä esimerkiksi tulostamisen. Ne ovat erityisen tärkeitä tietoturvaominaisuuksia arkaluonteista materiaalia, kuten luottokorttinumeroja ja muita henkilötietoja käsiteltäessä.
PCOM 365 on suunniteltu erityisesti yrityksille, joissa työskentelee yli 20 henkilöä. PCOM 365 sisältyy VIPU-palveluun ja sen voi ostaa myös itsenäisenä palveluna.
Asiantuntijana Printcomin palvelumyyntipäällikkö Jukkapekka Porali
Ota yhteyttä ja kysy lisää lomakkeella tai sähköpostitse: b2b(a)printcom.fi