Klikkaa, kun tarvitset teknistä tukea tai huoltoa! Service Desk Canon-huolto Etätuki

Kiitos yhteydenotostanne!

Yhteydenottopyyntö

Voit täyttää yhteydenottolomakkeen tai soittaa p.020 756 2460 tai lähettää sähköpostia myynti@printcom.fi

Mukana työntekijän sujuvassa IT-arjessa

Valitse nopeasti palveleva VIPU kiinteään kuukausihintaan

Printcomin VIPU-palvelu tarjoaa henkilökohtaista ja ratkaisukeskeistä palvelua kaikkiin pääte- ja oheislaitteisiin sekä yhteisten sovellusten käyttöön liittyvissä ongelmissa. Olipa haaste iso tai pieni, apu on lähellä – yhteydenoton päässä! Enemmistö tukipyynnöistä ratkeaa ripeästi etäyhteydellä, lisäksi Printcomin IT-asiantuntijat ovat tarvittaessa käytettävissä myös paikan päällä. Yhteyttä voi ottaa juuri niin usein kuin haasteita ilmenee: se kaikki sisältyy kiinteään kuukausihintaan.

VIPU-palvelusta hyötyvät kaikki!

Liiketoimintajohdolle

  • Tietoturvan parantuminen
  • Budjetoinnin helpottuminen
  • Varmuus IT-palvelujen toimivuudesta
  • Tyytyväiset työntekijät
  • Yrityksen IT-resurssien vapautuminen omaan liiketoimintaan

IT-johdolle

  • Resurssien järkevä käyttö
  • Ajantasainen tieto aina saatavilla
  • Yksilölliset, aidosti palvelevat ratkaisut
  • Budjetoinnin helpottuminen
  • Tietoturvan parantuminen

Työntekijöille

  • Työnteon helpottuminen
  • Ajantasaiset, toimivat ja tehokkaat työkalut
  • Helposti saavutettavat tuki- ja neuvontapalvelut
  • Mahdollisuus vaikuttaa yrityksen IT:n kehittämiseen
  • Tietoturvan parantuminen

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä vasemmalla puolella olevalla lomakkeella!

VIPU on suunniteltu yrityksille, jotka arvostavat tehokkuutta, tuottavuutta ja toimivia työkaluja. Palvelun tilanneet yritykset saavat työnteon tueksi Printcomin ystävälliset ja osaavat IT-asiantuntijat, joiden tehtävänä on varmistaa päätelaitteiden, oheislaitteiden sekä eri järjestelmien keskeytymätön, sujuva käyttö. VIPU-asiakkaiden palvelupyynnöistä ja niiden koordinoinnista huolehtii Printcom Service Desk. Nopea reagointi ongelmatilanteissa tehostaa työntekoa ja minimoi mahdollisia IT-käyttökatkoksia.

Tutustu tarkemmin monipuoliseen VIPU-palveluun klikkaamalla alla olevia osa-alueita.

Käyttäjätukipalvelu

Elinkaaren hallinta

Tietoturva

Varmistus

PCOM 365

Käyttäjätukipalvelu kaiken keskiössä

Olipa haaste iso tai pieni, VIPU-käyttäjätukipalvelu ja sitä koordinoiva Printcom Service Desk tarjoaa nopean ratkaisun. Vikaselvitykset, ongelmanratkaisut, päivitykset ja palvelupyynnöt järjestyvät kaikki sen kautta. Joukko asiakaspalvelun ammattilaisia valvoo, korjaa ja koordinoi VIPU:n piirissä olevien päätelaitteiden, verkkojen ja palvelimien toimintaa.

Käyttäjätukipalveluun sisältyvät: ​

  • Päätelaitteiden, käyttöjärjestelmän ja muiden keskeisten sovellusten toimivuuteen liittyvä vikaselvitys sekä ongelmanratkaisu​
  • Laitevalmistajan tarjoamien ajureiden päivittäminen​
  • Käyttöjärjestelmäpäivitysten jakelu
  • Päätelaitteiden takuupyyntöjen hallinnointi​
  • Liiketoimintajärjestelmiin liittyvien palvelupyyntöjen ohjaaminen kolmannelle osapuolelle
  • Oheislaitteisiin liittyvien ongelmien selvittäminen ja tukipyyntöjen hoitaminen

Käyttäjätukipalvelun 5 kovaa etua

  • Toimintavarmuuden ja työtyytyväisyyden kasvaminen
  • Uusien sovellusten nopea asentaminen keskitetysti
  • Vikojen automaattinen tunnistaminen
  • Nopea reagointi ja asiantunteva palvelu
  • Käyttäjäsovellusten hallintapalvelu

Enemmistö ongelmista ratkeaa tehokkaasti etäyhteydellä

Printcom Service Desk vastaa puheluihin keskimäärin 10 sekunnissa. Noin 80 % ongelmista pystytään ratkaisemaan nopeasti etäyhteydellä. Apua on saatavilla nopeasti ja tehokkaasti – siitä kertoo muun muassa korkea asiakastyytyväisyys tukipyyntöjen jälkeen, 4,65/5.

Elinkaaren hallinta varmistaa viimeisimmän tekniikan

Vakioitujen päätelaitteiden elinkaaren hallinta on tärkeä osa sujuvaa työskentelyä. Se kasvattaa laitteiden toimintavarmuuden lisäksi myös henkilöstön tyytyväisyyttä: työnteko sujuu, kun käytössä ovat aina omaa tarvetta vastaavat, toimivat laitteet ja sovellukset.

Elinkaaren hallinnan osa-alueet

  • Elinkaaren hallintamallin suunnittelu
  • Koneiden ja laitteiden vakioiminen ja hankinta
  • Sovellusten esiasentaminen, ylläpito ja päivitykset
  • Takuuhuollot
  • Laitevaihdot ja kierrättäminen

Isona etuna tietoturvan parantaminen

Yrityksillä on velvollisuus panostaa tietoturvaan. Se on huomattavan helppoa Printcomin VIPU-palvelun ja päätelaitekohtaisen virusturvan avulla. Printcomin asiantuntijat huolehtivat tietojen luottamuksellisuudesta, eheydestä sekä käytettävyydestä vuosien kokemuksella ja viimeisimpiä työkaluja hyödyntämällä.

Elinkaaren hallintapalvelut takaavat sen, että laitteet toimivat parhaalla mahdollisella tavalla: käyttöönotto hoituu sujuvasti, käytön aikana ilmenevät ongelmat hoidetaan ripeästi ja vaihto uuteen laitteeseen on saumatonta. Ajantasaiseen tietoturvaan kuuluvat laitesuojauksen lisäksi mm. ohjelmistopäivitykset sekä kolmannen osapuolen sovellusten päivitykset. Siten työskentely on turvallista etätöissä vaikkapa junassa tai kahvilassa.

Varmistus suojaa tärkeää dataa

Yksi VIPU-palvelun keskeisimmistä ominaisuuksista on tärkeän datan varmistaminen turvallisesti sekä tehokkaasti etävarmistuksella. Näin huolehditaan, ettei olennainen tieto katoa missään tilanteessa.

Tukena yllättävissä tilanteissa

Tärkeä data pysyy tallessa esimerkiksi tietokoneen rikkoutuessa, kiintolevyn kadotessa tai esimerkiksi inhimillisistä erehdyksistä huolimatta. Varmistus voi säästää jopa satoja tunteja työtä, kun vaikkapa hävinnyt tiedosto pystytään palauttamaan eikä urakkaa tarvitse aloittaa uudestaan.

VIPU-asiakkaiden tärkeä data on varmassa tallessa, Printcomin asiantuntijoiden valvonnassa ja nopeasti palautettavissa.

PCOM 365 auttaa hyödyntämään M365-palvelujen potentiaalin

Microsoft 365-palvelut – kuten Word, Excel, PowerPoint, Outlook tai Teams – mahdollistavat paljon, mutta osataanko niitä käyttää oikein? PCOM 365 -palvelu parantaa tehokkuutta, lisää tietoturvaa sekä takaa henkilöstölle keskeytymättömän M365-palvelujen käytön.

PCOM 365 sisältää Microsoft 365 -lisenssin lisäksi käyttäjätuen sekä hallintapalvelun kiinteään kuukausihintaan: lisenssien hankinnan, hallinnan ja ylläpidon ulkoistamisen Printcomille sekä henkilökohtaisen tuen ja neuvonnan M365-sovellusten käyttöön yrityksen työntekijöille. PCOM 365 mahdollistaa myös yksittäisten sähköpostien salaamisen, viestien eteenpäin lähettämisen estämisen sekä esimerkiksi tulostamisen. Ne ovat erityisen tärkeitä tietoturvaominaisuuksia arkaluonteista materiaalia, kuten luottokorttinumeroja ja muita henkilötietoja käsiteltäessä.

PCOM 365 on suunniteltu erityisesti yrityksille, joissa työskentelee yli 20 henkilöä. PCOM 365 sisältyy VIPU-palveluun ja sen voi ostaa myös itsenäisenä palveluna.

4 syytä lisätä työnteon sujuvuutta PCOM 365 -palvelun avulla

  • ”Hallintapalvelu säästää rahaa. Turhat lisenssikulut jäävät pois, lisäksi uudet työntekijät saavat heti käyttöönsä oikean tyyppiset lisenssit.”
  • ”Tietoturvan parantaminen on tärkeä juttu tänä päivänä. Se on välttämätöntä riskien hallintaa ja määrätietoista työtä tietomurtojen vähentämiseksi.”
  • ”Henkilökohtainen palvelu mahdollistaa, että käyttäjät saavat keskittyä työntekoon. Jos heille tulee Microsoftin sovelluksiin liittyviä ongelmia, apu on lähellä.”
  • ”Tiedon varmistaminen on iso etu. Pystymme palauttamaan vahingossa hävinneen tiedon nopeasti yrityksen käyttöön. Näin voidaan säästää jopa satoja tunteja työtä.”

Asiantuntijana Printcomin palvelumyyntipäällikkö Jukkapekka Porali

Ota yhteyttä ja kysy lisää lomakkeella tai sähköpostitse: b2b(a)printcom.fi