Klikkaa, kun tarvitset teknistä tukea tai huoltoa! Service Desk Canon-huolto Etätuki

 

Palvelupäällikkö Sakari Saarela:

"Työn prosessit ohjaavat tekemään laadukasta jälkeä. Autamme asiakkaita rennolla tekemisen meiningillä."

"Keskustelen asiakkaiden kanssa ongelmista ja haasteista, joita he kohtaavat omassa työssään ja IT-järjestelmissään sekä neuvottelen heidän kanssaan Printcomin tarjoamista ratkaisuista, miten voimme olla sujuvasti avuksi", kertoo työstään Printcomin asiantuntijamyynnin palvelupäällikkö Sakari Saarela.

Omassa työssään Sakari pitää vapaudesta: hän voi yhteistyössä asiakkaiden ja Printcomin myyjien kanssa aikatauluttaa ja rakentaa sujuvaa päivää.

"Oma-aloitteisuus on tässä työssä tärkeää. Printcom luottaa työntekijään, ja itseohjautuvassa työssä pitää olla tekemisen meininkiä. Tarpeen vaatiessa Printcom kouluttaa henkilöstöä."