Klikkaa, kun tarvitset teknistä tukea tai huoltoa! Service Desk Canon-huolto Etätuki

Haluatko työskennellä rennossa työyhteisössä, jossa pääset kehittämään omaa työtäsi?

Printcom Center Oy on yrityksille ICT-ratkaisuja ja -palveluita tarjoava yritys. Avullamme yritykset voivat keskittyä oman liiketoimintansa pyörittämiseen ja kehittämiseen. Ratkaisumme muodostuu alan parhaista tuotteista ja palveluista ammattilaisten toteuttamana ja ylläpitämänä. Toimipisteemme ovat Espoossa, Porvoossa, Lahdessa, Kouvolassa, Kotkassa ja Lappeenrannassa. Yrityksemme on kasvanut jo useita vuosia kannattavasti.

Haemme vakituiseen työsuhteeseen 1-tason

Service Desk -asiantuntijaa Porvooseen tai Lahteen

1-tason tukihenkilönä olet vastuussa asiakkaiden ongelmien ratkaisemisesta. Taustaltasi olet aloitteleva IT-osaaja ja sinulla on halu kehittää edelleen omaa ammattitaitoasi. Haethan paikkaa heti, sillä paikat täytetään välittömästi sopivien henkilöiden löydyttyä!

Toimit asiakaspalvelijana ja asiakkaiden ongelmien ratkaisijana 1-tasossa Service Desk -tiimissä eli vastaat asiakkaidemme työasematuesta. Tehtäviisi kuuluu työasemaympäristöihin liittyvät etätukitoiminnot. Vastaanotat asiakkaan palvelupyynnöt puhelimitse ja sähköisen tikettijärjestelmän kautta. Tässä tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on hyvä ongelmanratkaisukyky. Olet hyvä tiimipelaaja, joka pitää puheluihin vastaamisesta. Tarkoitus on, että apu ja kartoitus tapahtuu mahdollisimman nopeasti ja laadukkaasti, jotta asiakkaan ongelmaan löydetään nopeasti ratkaisu.

Sinulla on jo IT-alan koulutus ja mahdollisesti kokemusta ICT-palveluiden suorittamisesta. Tehtävässä ongelmanratkaisu perustuu asiakkaan päätelaitteisiin, palvelimiin, palomuureihin ja verkkolaitteisiin, mutta se voi olla myös puhelimien tai padien ongelmienratkaisua. Yleisimmin 1-tasoon tulevat tiketit ovat käyttäjien tilimuutokset, sähköpostiongelmat, työasemien, verkko- ja tietoturvalaitteiden vikatilanteet, erilaiset päivitykset, lisenssiasiat ja palvelumuutokset.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • soveltuva it-alan koulutus tai työkokemus
  • ongelmanratkaisutaitoja
  • osaamista seuraavista: Windows 10, Office 365, F-Secure, palvelin-, AD- ja verkko-osaamista.
  • kokemusta yleisimmistä mobiilikäyttöjärjestelmistä
  • oma-aloitteista ja asiakaslähtöistä asennetta
  • tiimihenkeä ja ryhmätyötaitoja
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista

Eduksi katsomme

  • IT-alan sertifioinnit
  • osaamisen seuraavista teknologioista: Windows Server, Microsoft Azure, Watchguard, VMware, Cisco, Hyper-V, N-Central, Miradore
  • halun kehittää omaa työtä

Printcom on kasvuyritys ja tärkein voimavaramme kasvun toteuttamisessa on henkilöstömme. Palvelutuotannossa työskennellään neljässä tiimissä: Service Desk-, Lähituki-, Asiantuntija- ja Arkkitehtitiimissä.

Haluamme olla alueemme ja toimialamme halutuin työpaikka, jossa on hyvä tekemisen meininki. Panostamme erityisesti hyvään henkilöstöjohtamiseen ja sitä kautta jokaisen työntekijämme hyvinvointiin. Toimintamme on laatu- ja ympäristösertifioitua ja jokainen työntekijä pääsee kehittämään työprosesseja.

Kiinnostuitko?

Hae nyt, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetä hakemus ja ansioluettelo sähköpostilla osoitteeseen rekry@printcom.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa

palvelupäällikko Michael Gartz, puh. 040 8600 528, sähköposti michael.gartz@printcom.fi

 

Printcom Center Oy on vuonna 2011 perustettu, yrittäjävetoinen ICT-alan myynti- ja palveluorganisaatio. Meillä työskentelee 70 alan huippuosaajaa viidellä eri paikkakunnalla. Liikevaihtomme on vuositasolla 16 miljoonaa euroa. Kuulumme valtakunnallisesti toimivaan Canon Business Center -ketjuun. Toimintaamme ohjaavat ISO 9001 - ja ISO 14001 -sertifioidut laatujärjestelmät.