Tarjoamme sinulle monipuolisen esihenkilötehtävän lähituki-tiimissämme, joka palvelee asiakkaitamme pääosin heidän toimipisteissään. Tehtävässäsi vastaat lähituki -tiimin esihenkilötyöstä sekä päivittäisten toimintojen ja asiakastyytyväisyyden varmistamisesta ja kehittämisestä yhdessä tiimisi ja oman esihenkilösi kanssa. Asiakastyytyväisyytemme on erinomaisella tasolla ja tavoitteemme on tuottaa asiakkaillemme Suomen parasta IT-palvelua. Tiiminvetäjänä olet lähitukitoimintomme osalta avainasemassa tämän tavoitteen toteuttamisessa.

Oman tiimisi lisäksi toimit tiiviissä yhteistyössä muiden sidosryhmien, kuten myynnin, Service Deskin, projektitoimiston ja palvelupäälliköiden kanssa. Työ on arkisin tehtävää toimistotyötä, jota tehdään ensisijaisesti Kouvolasta käsin, mutta oikean henkilön löytyessä myös muut toimipaikkakuntamme voivat tulla kysymykseen. Työtilanteen sen salliessa tehtävässä on mahdollista tehdä myös osittaista etätyötä.

Yhtenä Suomen ketterimmistä ja nopeimmin kasvavista IT-palvelutaloista tarjoamme sinulle erinomaisen kasvun ja kehittymisen ympäristön sekä mahdollisuuksia edetä urallasi vaativampiin tehtäviin. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin ja työkalumme ovat alan parhaita. Saat meillä käyttöösi kattavan työterveyshuollon ja monipuolisen henkilöstöetuohjelman.

Tehtävä on kuin tehty sinulle, jos viihdyt nopeatempoisessa, vaihtelevassa moniasiakasympäristössä. Olet itseohjautunut ja vastuuntuntoinen työntekijä, jolla on jo aiempaa kokemusta ja näkemystä lähi- tai asiakastukitoiminnon johtamisesta ja/tai kehittämisestä. Haluat saada asioita aikaiseksi, olet ratkaisukeskeinen ja tiedät, kuinka luodaan erinomaista asiakaskokemusta. Eduksesi katsotaan, jos olet jo aiemmin toiminut esihenkilötehtävissä ja pystyt johtamaan tiimiäsi hyvän suoritukseen, huolehtien samalla erinomaisen työntekijäkokemuksen toteutumisesta.

Onnistumistasi tehtävässä edesauttaa, jos

  • Ymmärrät, kuinka erinomaisen asiakaskokemuksen IT-palveluita tuotetaan
  • Tiedät, kuinka asiakastukea johdetaan laadukkaasti
  • Olet kokenut tikettijärjestelmien käytössä ja kehittämisessä

Lähituki-toimintomme on keskeinen osa IT-palveluitamme, ja tulemme panostamaan merkittävästi toiminnon kehitykseen. Tämän vuoksi näkemyksellisyys toiminnon kehittämiseksi on keskeistä tehtävässä onnistumiseksi.

Kiinnostuitko? Mahtavaa! Toivomme sinun lähettävän hakemuksesi ansioluetteloineen meille mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 9.4.2023, osoitteeseen rekry@printcom.fi.

Halutessasi lisätietoja, palvelutuotantopäällikkömme Tommi antaa niitä mielellään. Häntä voit tavoitella numerosta 044 792 2207 to 30.3. klo 13-15 välillä tai to 6.4. klo 13-15 välillä.