Porvoolainen Autotalo Järvi on tehnyt Printcomin kanssa yhteistyötä jo kolmisen vuotta. Yhteistyö alkoi, kun Printcom laittoi Autotalo Järven toimistotulostamisen kuntoon. Siitä yhteystyö laajeni, ja nyt Printcom palvelee Autotalo Järveä kokonaisvaltaisesti kaikissa ICT-asioissa.

Aiemmin Autotalo Järvi osti ICT-palvelunsa usealta eri toimijalta, jolloin aina piti asioida eri tahojen kanssa. - Oma työ on helpottunut huomattavasti, kun ei enää tarvitse soitella moneen eri paikkaan, toteaa yrittäjä Pasi Järvi. Yksi puhelinsoitto tai sähköposti tutulle yhteyshenkilölle riittää ja homma lähtee hoitumaan.

Palveluiden keskittäminen on tuonut selkeästi etua ja kustannussäästöä. Kun kaikki palvelut on keskitetty yhdelle, ei saman tyyppisiä kuluja tarvitse maksaa eri paikkoihin. - Mielellään me maksamme sellaisesta palvelusta, joka toimii ja jonka perään ei tarvitse soitella.

Autotalo Järvelle on tärkeä, että ICT-kumppani on luotettava. Hyvän palvelun lisäksi luotettavuus tarkoittaa heille sitä, että yritys on vakavarainen ja he voivat luottaa kumppanin toimintaan ja asiantuntijuuteen jatkossakin. Toinen tärkeää asia on sijainti samalla paikkakunnalla Porvoossa. Printcomin ammattilaiset pääsevät nopeasti käymään Autotalo Järven toimipisteessä, silloin kun on tarvetta.

Nykyaikaiset ratkaisut helpottavat autokaupan arkea

- Printcomin asiantunteva ja osaava henkilöstö on osannut tuoda käyttöömme nykyaikaisia ICT-palveluja, joita emme itse olisi osanneet kysyä, kertoo Järvi. Jo ihan sähköpostien etäkäytöstä lähtien. Itse ei aina edes hoksaa, miten asioita voisi hoitaa kustannustehokkaammin.

Meille on tärkeää, että sähköpostit ja palomuurit toimivat. Verkkoasemien käyttö on parantanut omaa toimintaa, kun materiaalit ovat nyt helposti kaikkien myyjiemme käytettävissä. Autokauppaa tehdään lähes jokaisena päivänä. Sen vuoksi onkin tärkeää, että tietokoneet toimivat arjen lisäksi myös viikonloppuisin. Saammekin Printcomista kaikki laitteet valmiiksi asennettuina, mikä on helpottanut omaa työtämme ja me voimme keskittyä palvelemaan omia asiakkaitamme.

Kun palvelulla on merkitystä

Autotalo Järven mottona on ”Kun palvelulla on merkitystä”. Palvelulla on merkitystä myös kumppaneiden toiminnassa. -Printcom on palveleva kumppani, joka oikeasti ottaa asiakkaan tarpeet huomioon. Heiltä saama palvelu ei mene eurot edellä, vaan henkilökohtainen hyvä palvelu on heidän valttinsa. Minulle on tärkeää ammattitaitoinen, henkilökohtainen ja nopea palvelu, korostaa Pasi Järvi.

Suosittelen ehdottomasti Printcomia muillekin yrittäjäkollegoille. Usein me yrittäjät emme ymmärrä näiden IT-asioiden päälle. Silloin olen kehottanut kääntymään Printcomin puoleen, joka osaa hoitaa kaikki IT-asiat. Kun homma toimii, niin palvelua kehuu mielellään, kiteyttää Pasi Järvi.

Autotalo Järvi
Porvoolainen Autotalo Järvi tarjoaa kaiken kokoisia, ikäisiä ja hintaisia vaihtoautoja. Suzuki ja Isuzu-autojen lisäksi Autotalo Järvi myy SsangYong-autoja. Motto ”Kun palvelulla on merkitystä” velvoittaa Autotalo Järven olemaan luotettava asiantuntija ja yhteistyökumppani. Yrittäjäveljesten Pasin ja Petrin lisäksi yritys työllistää viisi myyjää. Autotalo Järvi toivottaa asiakkaat hyvän palvelun ja hyvän mielen autokaupoille.