Klikkaa, kun tarvitset teknistä tukea tai huoltoa! Service Desk Canon-huolto Etätuki

Kiitos yhteydenotostanne!

Yhteydenottopyyntö

Voit täyttää yhteydenottolomakkeen tai soittaa p.020 756 2460 tai lähettää sähköpostia myynti@printcom.fi

Enston korkea laitevaatimustaso edellyttää ammattitaitoista kumppania

Ensto suunnittelee älykkäitä ratkaisuja sähkönjakeluverkkoihin. Yritys tarjoaa innovatiivisia, luotettavia ja alhaiset elinkaarikustannukset omaavia ilmajohtoverkko-, maakaapeliverkko-, sähkön laatu- sekä verkostoautomaatiotuotteita ja -ratkaisuja.

 Lue referenssi PDF-muodossa täältä  

Enstolla on käytössä monenlaisia työasemia, joilta kukin käyttäjä vaatii erilaista suorituskykyä tai fyysisiä ominaisuuksia. Kun käytännössä koko yrityksen toiminta pyörii päätelaitteiden kautta, tulee niiden toimia moitteettomasti ja täyttää niille asetetut vaatimukset.

Enston ICT-Manager Jim Eriksson vastaa yrityksen IT-infrasta, laitteista ja niiden hankinnasta. ”Työasemien tulee olla ensisijaisesti toimivia ja niiden elinkaaren hallinta läpinäkyvää ja moitteetonta”, Eriksson toteaa. Tämä on selvää, sillä Enstolla on erilaisia ja eri tehoisia työasemia noin 220 henkilön käytössä useissa eri tehtävissä Suomessa.

Koneet ovat useimmiten kompromisseja, sillä täydellistä konetta ei ole olemassakaan. Nykyajan toiveet – pieni koko ja paino – verottavat monesti toiminnallisuuksia. Kun saadaan laite kevyeksi ja pieneksi, porttien määrä vähenee ja ylikuumenemisen riski liiallisten ominaisuuksien tai ohjelmistojen takia kasvaa”, Eriksson kuvailee. ”Suurin hyöty saadaan siitä, minkälainen tuki näille tuotteille saadaan – ja tässä Printcom on onnistunut loistavasti!

Kattava tuki ja elinkaaripalvelut toimittajalta takaavat hyvän yhteistyön

Printcom Center Oy toimittaa teknologiaratkaisuja valtakunnallisesti tehokkuus ja laatu edellä. Ensto ja Printcom ovat löytäneet yhteisen sävelen ja Ensto saa tarvitsemansa laitteet, vaikkei aina juuri ennalta määriteltyä mallia ole saatavilla.

Yhteistyömme on läheistä ja ketterää. Printcom tuntee ympäristömme hyvin ja tietää tarpeemme. Toisinaan, kun speksattuja malleja ei saa, printcomlaiset pystyvät löytämään mahdollisimman hyvin tarpeitamme vastaavat laitteet”, Eriksson kuvailee yhteistyötä Printcomin kanssa.

Samaa mieltä on Printcomin avainasiakaspäällikkö Miro Siltakorpi. ”Kommunikointi ja yhteistyö enstolaisten kanssa on helppoa ja sujuvaa. Olemme onnistuneet rakentamaan sellaisen kumppanuuden, jossa pystytään suunnittelemaan hankintoja ja pyritään jatkuvasti parantamaan yhteistyötä. Meille asiakas on aina tärkein ja me pyrimme siihen, että asiakas on ratkaisuihimme tyytyväinen.”

Printcom saa kiitosta avoimesta keskusteluyhteydestä ja suoraselkäisyydestä kertoa muuttuvista tilanteista, tuotteista ja malleista asiakkaalleen kiertelemättä. Tällöin yhteistyö sujuu hyvin ja luottamukseen perustuen. Enston kokemuksen mukaan koneissa ja laitteissa ei nykypäivänä ole suurta eroa, mutta asiakaspalvelussa on.

Yhteistyömme on yllätyksetöntä ja saamme tiedon muutoksista mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, mikä on erittäin hyvä asia!”, Eriksson kertoo.

HP-työasemista ratkaisu moneen eri tarpeeseen

Enstolla on käytetty HP:n työasemia eri toiminnoissa vuosikausia. Monipuolisen laitevalikoiman ansioista HP:lta löytyy jokaiseen tarpeeseen ratkaisu.

HP:n työasemien ominaisuudet ovat juuri niitä, mitä kaivataan. Heiltä löytyy vastaukset ja ratkaisut meidän tarpeisiimme ja kokeilemalla olemme löytäneet HP:lta meille sopivimmat laitteet”, Eriksson kuvailee.

Tällä hetkellä Enstolla on laajasti käytössä HP Elite -sarjan tietokoneet, jotka ovat valikoituneet käyttöön kokeilun ja kattavien ominaisuuksien ansiosta.

”Kaikki business-kannettavat ovat nykyään todella hyviä ja niistä löytyy valikoimaa vaikka kuinka paljon. HP:n kannettavissa yhdistyvät hyvät fyysiset ominaisuudet, teho ja liitännät, jotka sopivat meidän käyttöömme hyvin”, Enston ICT-Manager Eriksson kertoo ja osoittaa tyytyväisyyttään tällä hetkellä käytössä oleviin työasemiin.

HP suosittelee yrityksille Windows 11 Pro käyttöjärjestelmää.